STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

مزه فى الشكروبااااااااااص

5 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1مزه فى  الشكروبااااااااااص Empty مزه فى الشكروبااااااااااص الجمعة سبتمبر 03, 2010 1:38 pm

the max

the max

أولا :-

طبعا وانتا بتوقف الميكروباص وياسلام لو مافيش مكان

لو انت بنت يادوب تبصي بس بصة استعطاف لأي بأف قاعد هايقوم ينط يعد في ضهر السواق عشان تعدي

انما بقا لو انتا ولد شوفلك اي حتة اترزع فيها او انشالله تتشعلق مانتا اساسا مالكش أهل يخافو عليك

ثانيا :-

طبعا وانتا طالع كتير مننا ممكن يخبط راسه في الباب

طبعا لو كنتي بنت هاتلاقي اللي بيقولك خير حصلك حاجة ؟؟؟ من كل الركاب وممكن طبعا
تلاقي اللي ممكن يقوم يضرب السواق

انما بقا لو كنت ولد... اسمع بقا اللي يضحك عليك واللي يقولك ايه اتعميت ؟؟ .. يا لطخ تستاهل شوف كنت بتبص فين والكلام دا طبعا

ثالثا :-
وانتا بقا بتقفل الباب وطبعا السواق بيقولك اقفله بالراحه كأنه هايتكسر في اديك مانتا بقا رامبو

طبعا لو كنتي بنت وبتقفلي بالراحه خالص وممكن الباب مايتقفلش يقولو شوفو الرقة حتى الباب مش هاين عليها تخبطه بالجامد

وياعيني عليك لو كنت ولد والباب ماتقفلش .. ايه ياعم النايتي مش قادر تقفل الباب اتفو على دا جيل

.... ولو قفلت الباب بالجامد بقا

لو كنتي بنت طبعا هايقولو معلش اكيد متعصبة شوية ربنا يعينها على اللي هيا فيه

انما لو كنت ولد : ايه الطور دا خلاص ياعم عرفنا انك فاندام بس بالراحه ع الباب

رابعا :-

طبعا ممكن يجيلك تليفون وانتا قاعد في الميكروباص

لو انتي بنت وانتي بتقولي الو ياسلااااام الله يا جماعه على صوتها شوفو الرقة يابخته المحظوظ اللي بيكلمك ولو معاها موبايل معفن ياسلام ع التواضع

انما بقا لو كنت ولد اللهي يجيلك ضربة انتا واللي بيرنلك دلوقتي وطي ياعم صووت ام

صوتك صرعتنا والله عرفنا انك معاك زفت موبايل ولو الموبايل معفن .. وكمان بتتعايق

بموبايل معفن امال لو كان موبايل عدل شوية كنت عملت ايه

خامسا :-

لو انتا بقا طالع والسواق مشغل اغنية بيئة ومعلي الصوت بقا وانتا عايز تتكلم في الموبايل

طبعا لو انتي بنت القانون بيديكي الحق الكامل انك تقوليله وطي الكاسيت او اطفيه ( قانون ساكسونيا طبعا)

انما لو ولد هاتلاقي السواق من غير ما يرد عليك يادوب يبصلك بصة بقرف ويلف وشه تاني

ويعلي الصوت كمان ويفضل يبرطم بقا انتا هاتشترينا بأم النص جنيه اللي هاتدفعه

سادسا :-

طبعا بقا انتا وصلت الحمد لله بعد القهر والتفرقه العنصرية اللي اتعرضت ليه طول

الطريق عايز تنزل بتقول للسواق على جنب وطبعا لايمكن هايسمعك ماهو مشغل الاغاني

ومعلي الصوت على اخره

طبعا لو انتا ولد هاتقول مرة واتنين وعشرة وينزلك بعد الحتة اللي انتا عايز تنزل

عندها بشارعين تلاته وطبعا هايقولك ماسمعتكش مانتا اللي صوتك واطي زي البنات

انما بقا البنت يادوب كل اللي هاتعمله انها توشوش نفسها على جنب وكأنها بتكلم نفسها

هاتلاقي بقيت الاربعتاشر نفر اللي قاعدين في الميكروباص بصوت واحد بيقولو للسواق على

جنب ..... انتا اطرش ؟؟؟

2مزه فى  الشكروبااااااااااص Empty رد: مزه فى الشكروبااااااااااص الجمعة سبتمبر 03, 2010 1:46 pm

soma

soma

هههههههههههههههههههه
يخرب عقلك يا محمد
واضح انك اتبهدلت كتير ف الميكروباصات .. يا عيني
و على فكره دي مش تفرقه عنصريه دا اسمه ذوق...

3مزه فى  الشكروبااااااااااص Empty رد: مزه فى الشكروبااااااااااص الجمعة سبتمبر 03, 2010 4:42 pm

الماجيك

الماجيك

انا معاك يا معلم والله بيحصل اكتر من كده بس هنعمل ايه طيب وفى بنات بتبقى ملهاش لازمة كمان بس اسمها بنت وعلى راى المثل القرد فى عين امه غزال هههههههههههههههه احنا نشترك يا محمد ونجيب عربية لينا كلنا بدل البهدلة

4مزه فى  الشكروبااااااااااص Empty رد: مزه فى الشكروبااااااااااص الجمعة سبتمبر 03, 2010 9:42 pm

Nice Nosa

Nice Nosa

مافيش حاجه ياماجيك اسمها بنت مالهاش لازمه..البنت مهما كانت ليها احترامها وفي ناس بتعمل كده من الذوق او التدين..هو بصراحه يامحمد موضوع مهم بس للاسف عايزه اقولك ان ياريت الكلام ده هو الحقيقه لان للاسف اللي بيحصل مش كده خالص والبنت بقت بتتبهدل زي الولد وانا اكتر واحده افيدك ف حوار المواصلات ده والله سواقين التاكسي بقوا بيبهدلونا زينا زي الولاد بل بالعكس اوقات بيحترم الولد عشان بيخاف منه لحسان يديله علقه محترمه..ده غير قله الادب ف الميكروباصات والرجاله اللي مبقتش رجاله وبقت تقبل تقعد ف الكرسي جنب 3بنات ولو البنت اعترضت تاخد على دماغها ويقوللها ادفعي نفر زياده والله ده واقع انا مش ببالغ..بس طبعا مش كل الناس كده في قله هما اللي لسه فيهم نخوه وبيحافظو ع البنات حتى لوكانت بنات مالهاش لازمه.. شرا يامحمد انك جبت موضوع مهم كده وده متوقع منك.وابقى بان ماتختفيش

5مزه فى  الشكروبااااااااااص Empty رد: مزه فى الشكروبااااااااااص السبت سبتمبر 04, 2010 12:01 am

the max

the max

[center]والله يا جماعه الشهر اللى فات شوفت اللى عمرى ماشفته فى المواصلات بهدله على حق ربنا
حسيت ان الواحد مش عايش
بس اهوه لازم نشوف الدنيا ونتعلم
والله انا معاك يا هشام فى حكايه العربيه دى يلا من دلوقتى لو عاوز
شكرا يا نوسه على سؤالك

6مزه فى  الشكروبااااااااااص Empty رد: مزه فى الشكروبااااااااااص الأحد سبتمبر 05, 2010 1:59 am

heroo

heroo

انا بقي
هاقول سابعا
البنات مش بيركبوا مكربصات اكيد هايبقي سيرفيس ده لو ماكنش في ولد جنبيها
لو في ولد تلاقي البنت قالت ( تاكسيييي)
بس لو الولد مش موجود تقول ( انا هاركب ومش هاديك غير ربع جنيه بس)
ثامنا
يالهوي لو كان المكروباص جديد
تبقي البنت قاعد ع الكرسي ومطلعا اديها من الشباك تحسسك انها قاعده ف الهمر بتاعة باببا وهي نازله تبقي قرفانه ومستخبيه لحسن حد يشوفها تبقي فضيحه وتقولك التاكسي نزلني بعيد مش عارفه ليه مع اني عطيتوه خمسه جنيه

7مزه فى  الشكروبااااااااااص Empty رد: مزه فى الشكروبااااااااااص الأحد سبتمبر 05, 2010 2:06 am

الماجيك

الماجيك

تاسعا\يبقى السرفيس كله رجالة واقفةوالدنيا على بعضها والبنت تروح مشاورة وراكبه فيه ده انا اللى ولد هتكسف اشاور ليه وتركب عادى عشان خاطر الربع جنيه طبعا ويقعد ده يخبط فيها وما الدنيا سلطة بقى ولا تقدر تتكلم طيب من الاول يا بت الناس ما تركبى تاكس وريحى دماغك

عاشرا\ احنا المحترمين لما بنلاقى البت واقفة نقعدها من باب الذوق يا سلام بقى لما تبقى شلة بنات قاعدين وولد رجله مكسورة ولا دراعةمكسور ركب تلاقيهم بصوا لبعض وهات يا ضحك وده صل قدام عينى مع ان الواحدة فيهم بيبقى عندها شلل سداسى ووشها مضروب فى الخلاط مرتين وكمان تتريق

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]