STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

هااااااااام جدااااااااا

5 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1هااااااااام جدااااااااا Empty هااااااااام جدااااااااا الأحد سبتمبر 05, 2010 9:18 pm

Hameed1

Hameed1

السلام عليكم
بعد اذن كل الناس هاخد من وقتكم دقيقتين
اظن كلكم عارفين ان احنا عملنا المنتدى ده كوسيلة نتجمع من خلالها ونتواصل مع بعض ويمكن كلنا غبنا فترة عن المنتدى لكن لما كان حد بيعرف ان الناس رجعت تانى كله رجع للاننا بنحب بعض وبنصدق نلاقى حاجة نتجمع من خلالها والفضل لده يرجع لضياء ان هو السبب ان معظم الناس ترجع لكن للاسف جينا فى الاخر قلبنا على بعض مش عارف ليه وبسبب ده دخل علينا واحد منعرفوش واستلم كل واحد فينا وده مش غلطه ده غلطنا احنا لاننا ادناه الفرصه انه يعمل كده
انا لغيت عضويته وانا اسف ان عملت كده لكن توصل للتجريح فى حد لا
وخصوصا لما يتكلم عن اعز اصحابى واعتقد ان كلكم عارفين معزتكم عندى وانا عارف ان كلكم بتحبو بعض الحمد لله مش هحدسد وكمان انا سف يا نافع انت وهشام ان لغيت الموضوع بتاعكم بصراحة مكنش ينمفع يقعد اكتر من كده
ياريت محدش يتضايق وياريت الشخص اللى عرف ناس غريبة علينا انها تدخل وتغلط فينا ميعملش كده تانى لاننا مش هنسمح لاى حد ان يعمل كده
ومن النهارده ضياء الادمن الفعلى للمنتدى وهو اللى هيمشيه واى قرار ياخده محدش يزعل منه وياريت نرجع زى الاول واحسن وياريت محدش يغيب عن المنتدى ومحدش يزعل من اى حد لانه مينفعش ان حد يزعل من التانى
انا اسف طولت عليكم
واتمنى من كل واحد فينا انه يعمل كده
وشكرا مرة تانيه

2هااااااااام جدااااااااا Empty رد: هااااااااام جدااااااااا الأحد سبتمبر 05, 2010 9:53 pm

Dimo

Dimo

ايوه ما هو خلاص كل واحد هيتكلم براحته.....
لما أخد صلاحيات الادمن الاول ابقي اتكلم يا عم حميد..دا أنا اسمي الاولاني اللي كان ليه صلاحيات الادمن منعتني اني ادخل بيه بسببك واضطريت أدخل باسم جديد..وبعد كده تقولي انت الادمن وأنا مش عارف ايه اللي بيحصل في الدنيا من اصلو ولا ليه صلاحية أعمل اي حاجه؟؟؟

وبعدين ايه قلة الذوق اللي بتحصل في المنتدي دي دا كلام فاضي...
يا جماعة اللي مش عاجبه المنتدي او داخل عشان يبوظه او يغلس ع الناس ميدخلش من اساسه ...هو مفيش احترام خالص للناس اللي في المنتدي ولا ايه...

3هااااااااام جدااااااااا Empty رد: هااااااااام جدااااااااا الأحد سبتمبر 05, 2010 10:05 pm

Bad Man2

Bad Man2

بجد بشكرك انك عملت كده بس انت كنت ممكن تعمل كده من غير ما اتدخل انا ف الموضوع يلا مش مشكله المهم انت عرفت انه في غلط من اعضاء ف المنتدي
بجد حسيت ان فيه ادمن ف المنتدي
برافو عليك شيلت الموضوع والشخص اللي نبهك للموضوع
يا ريت ترجع العضويه تاني احسن
مع العلم اني كنت بتكلم مع الشخص المحتر باحترام واللي مش محترم هو اللي جابه لنفسه معاك للساعه 2 عشان ترجع العضويه.

4هااااااااام جدااااااااا Empty رد: هااااااااام جدااااااااا الأحد سبتمبر 05, 2010 10:34 pm

Brownknight

Brownknight

الله عليك يا حميد هو ده الكلام اكيد انا متفق معاك بس يا صاحبي انا بقترح انك تقعد ف الادارة مع ضياء يابني ضياء لسه صغير مش كد المسؤليه هههههههه وبالمناسبه فعلا انت طولت ف كلامك خليك خفيف

5هااااااااام جدااااااااا Empty رد: هااااااااام جدااااااااا الأحد سبتمبر 05, 2010 10:51 pm

Dimo

Dimo

وانت مين قلك يا خفيف اني وافقت ابقي الادمن أصلا...

6هااااااااام جدااااااااا Empty رد: هااااااااام جدااااااااا الأحد سبتمبر 05, 2010 11:40 pm

واحد من الناس

واحد من الناس

يا راجل حد يكتب الباسورد بتاعه ع الفيس والمنتدي والميل هوهو معلش ربنا يعوض عليهم شكلك مش ناوي ترجع العضويه

7هااااااااام جدااااااااا Empty رد: هااااااااام جدااااااااا الأحد سبتمبر 05, 2010 11:50 pm

Dimo

Dimo

انت قصدك علي مين ؟؟؟؟
طب ما تكلمني ع الشات بتاع المنتدي شويه وتسيبك من حميد دلوقتي؟؟؟؟

8هااااااااام جدااااااااا Empty رد: هااااااااام جدااااااااا الإثنين سبتمبر 06, 2010 12:04 am

واحد من الناس

واحد من الناس

انا ف الشات

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]