STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

لعـبـة آلآغآنـي ... جآمـده يآرٍب تعجبكــم

Dimo
koko wawa
The King Of Love
nadoch
the max
جنة
Demo
Banderas
heroo
Hoba
الماجيك
Brownknight
آحمد فرغلي
17 مشترك

انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 10]

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آلنهـآرٍده جآيبلكم لعبـة جديـده .. هي آني هغني آغنيه آو حتـى لوٍ كآن كوٍبليـه من آغنيه وآخرٍ حرٍف في آلآغنيه آللي بعـدي هيبـدآ بيـه يعنـي مثلآآ ...

آنآ جمبـك يعني متخآفيش ... آخرٍ حرف هو آلشيــن آللي بعـدي يبدآ بيه آي كوبليه من آي آغنيه تعجبـه

يآرٍب تعجبـكم Smile

آلكوبليـه :

وآنـآ جمبك .. حبيبي بجد مش عآرٍف آقولك آيـه ... معآك آلوقت بيعـدي محـسش بيـه .. وآي كلآآآآم ... هيوٍصـف آيه في لحظـة بعيشهآ وآنـآآ ويــآآآك ... كفآية عليـآ تبقـى فـ حضنـي وآبقـى معـآآآآك ... قرٍب كمآن من حضني وحس بآللي بحس بيـه .. دآنــآآ من زمآن مستني آعيش ويآآآك آللحظـه دي يآ حبيبي قوٍلي بحبــك وآنـآآ آقولهـآآ معـآآآآك .. قرٍب كمآآن

آللي بعـدي يبتـدي بحرٍف آلــ " ن "

lol!

Brownknight

Brownknight

نفسي اعرف عامل ايه بعد مني وحالو ايه نفسي اشوفو مرة واحده بس واطمن عليه

3لعـبـة آلآغآنـي ... جآمـده يآرٍب تعجبكــم Empty الماجيك الجمعة مارس 19, 2010 6:07 pm

الماجيك

الماجيك

هعيش حياتى بعد منك هنا مش فارقة عندى تبقى جنبى هنا راحت خلاص ايام زمان

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

نقول ايه خلاص انا وانت حبيبى مفيش حاجة نقولها ... وآصلين لدرٍجة حب محـدش في آلدنيـآآ وصلهـآآآ .. آنآ ليك وعمرٍي مآ آكون يآ حبيبي غيرٍ ليـك روٍحـي شآغلهـآآآآ

Hoba

Hoba

الله معك يا هوانا يا مفارقنا..حكم الهوا يا هوانا واتفرقنا..ويا اهل السهر ياللي نطرونا..بكره اذا ذكروا العشاق ضلوا اتذكرونا....

heroo

heroo

القريب منك بعيد والبعيد عنك قريب كله ده وقلبي الي حبك لسه بيسميك حبيبي

7لعـبـة آلآغآنـي ... جآمـده يآرٍب تعجبكــم Empty الماجيك السبت مارس 20, 2010 4:26 pm

الماجيك

الماجيك

يعنى خلاص راحت عليا يعنى خلاص مبقتش تاثر فيك عنيا لعـبـة آلآغآنـي ... جآمـده يآرٍب تعجبكــم Icon_redface

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آفتكرٍلي آي حـآآآجـــه كآنـت حلوٍه منـي ... مش هجرٍح تآنــي قلبــك حبيبـي خلآآآآص ... سآمحنــي ..

Hoba

Hoba

يا ما شفنا في عيون حلوين حكايات القلب المسكين اولها ورد ويا سمين واخرها انجرح الياسمين...

heroo

heroo

كفي نافسك انا عودت دموعي ماتمسحاش الا ايديا كفي نفسك

Hoba

Hoba

هو ايه ده يا نافع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ااخر حرف نون..........

Brownknight

Brownknight

نفسي اقولك عاللي بيه نفسياقولها ف كلمه 1 انت داري بشوق عنيه متجاوبش ف كلمه وادة

13لعـبـة آلآغآنـي ... جآمـده يآرٍب تعجبكــم Empty رد لعبة الاغانى الأحد مارس 21, 2010 9:24 pm

الماجيك

الماجيك

تملى حبيبى بشتقلك تملى عنيا تندهلك ولو حوليا كل الكون بكون يا حبيبى محتجلك

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

كــل يوٍوٍم بســآآل عليــك ..... عينــي مشتآ‘قــــه لعينيــك .... آمتـى ترٍجـع ليآليــك .. كفآيــآك حرٍآآآآآم

Banderas

Banderas

مني عني ياناسيني تناديني وتجيني دنا لسه حبيبي بحبك.دي ليالي علي بالي وانا حالي مش حالي متحنن في الهوي قلبك

Brownknight

Brownknight

كلموها عني من بعيد لبعيد عرفوها اني لسه بحبها وامانه حد يقولها بسال عليها ازيها وعامله ايه

17لعـبـة آلآغآنـي ... جآمـده يآرٍب تعجبكــم Empty رد لعبة الاغانى الثلاثاء مارس 23, 2010 10:33 pm

الماجيك

الماجيك

كنت عارفة انك هتبعد كنت عارفة انك انانى كنت بضحك على نفسى يمكن القى فيك فرحة زمانى

18لعـبـة آلآغآنـي ... جآمـده يآرٍب تعجبكــم Empty سورى يا جماعة انا اسف الثلاثاء مارس 23, 2010 10:38 pm

الماجيك

الماجيك

هما مالهم بينا يا ليل ليه شاغلهم شوقنا اللى واخدنا الغرام والشوق والميل والحنين جوانا مدوبنا

Hoba

Hoba

أجدع صحاب صحابي من صغري دوله اللي يمشوا معايا دوغري..دول أغلى ناس هم الأساس وأقولوكوا إيه.....

20لعـبـة آلآغآنـي ... جآمـده يآرٍب تعجبكــم Empty رد لعبة الاغانى الأربعاء مارس 24, 2010 6:32 pm

الماجيك

الماجيك

هو عشان حبيتك واتمنيت وهويتك ادفع تمنى لحب عذابى وسهر الليالى

heroo

heroo

هما ماهم بينا يا ليل ليه وخادهم شوقنا الي واخدنا يحسدونا وماله الي زعلان منا يقلدنا

Hoba

Hoba

الطفلة البريئه المغمضه بقت من النهارده مش كده بقت واحده تانيه متمرده والفضل ليك ...

Demo

Demo

كــــــــل يوم نتلاقى والاشواق مشتاقه والغرام فى عيونا بيدوب لينا ولينا غرام

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

مكنتـش مبيـن .... وعآمــل حنيــن ... مآ كفآيه تمثيــل .... متعملـش طيــب .. مفيش قلـب طيـب .. يسيب حبيبـه سنيــن

Hoba

Hoba

نيجري بيه .. نيجري بيه .. نيجري بيه..شليكي كير مولوج فوتنا..بشكوسا كير موللوج فوتنا..منا منــا.... afro

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 10]

انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية