STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

ندااااااااااء الي أعضاء المنتدي ....

4 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1ندااااااااااء الي أعضاء المنتدي .... Empty ندااااااااااء الي أعضاء المنتدي .... الخميس سبتمبر 23, 2010 4:20 pm

Dimo

Dimo

نداء الي الادمن بقوله ايه يا عم اظهر كده واعملك اي منظر المنتدي بقي محلك سر ...
كرسي الاعتراف مش لاقي حد يعبره مش عارف الناس مش راضيه تكمل اللعبه ليه ؟؟؟
والشات بوكس من ساعة ما نزلته ف المنتدي عمري ما لقيت حد بيدخل عليه من الاعضاء ... دا انا من الملل ساعات بدخل اكلم نفسي ف شات المنتدي ههههه....
وباقي الاقسام بقت زي قلتها وعايزه تتظبط ولا حياة لمن تنادي ....
والاعضاء محدش منهم عندوا أي افكار جديدة (دا اللي لسه بيدخل وبيشارك أصلا)....

وكله كوم والاعضاء الحراميه اللي كتروا اليومين دول كوم تاني (واكيد هما عارفين نفسهم) ...
الواحد منهم يدخل يتفرج ع المنتدي من غير ما يشارك ولا حتي يسجل دخول مش عارف ليه ؟؟؟ هما الناس دي بقوا مشرفين بس ع المنتدي ولا هما المنتدي مش عاجبهم اصلا ولا الناس دي كبرت خلاص ولا ايه بالظبط ؟؟حد يرد عليا .........

عدل سابقا من قبل Dimo في الأربعاء أكتوبر 06, 2010 8:58 pm عدل 2 مرات

good man

good man

يا ديمو ايه رايك لو بقيت انت الادمن
انت بس قول انك موافق وسيب الباقي عليا

Dimo

Dimo

لا يا عم good man انا مش عايز ابقي الادمن ....
انا اصلا مش قصدي كده خالص وانا مش بوجه كلامي للادمن بس ، انا بكلم كل الاعضاء ...
أنا كل قصدي ان يبقي في حركه شويه ف المنتدي اكتر من كده ....
نفسي كل ما ادخل ع المنتدي احس ان في تغيير او حاجه جديدة ....
ويا ريت الناس ترد وتقولي ايه رأيها ف الموضوع ده ولا هو انا بس اللي حاسس كده....

Nody

Nody

أولا أزيك ياديمو يارب تكون بخير
وثانيا هو فعلا أنا أحيانا أدخل المنتدي مش ألاقي جديد فأخرج علطول
ياريت بجد يكون في نشاط أكتر من كده من كل الأعضاء
وعلي فكره أنا من رأي أنك تبقي الأدمن أنت علي الأقل عندك أستعداد أنك تتحمل المسئوليه للمنتدي
ياريت باقي الأعضاء يكون رأيهم من رأيي

5ندااااااااااء الي أعضاء المنتدي .... Empty رد: ندااااااااااء الي أعضاء المنتدي .... الأربعاء أكتوبر 06, 2010 9:06 pm

Dimo

Dimo

الحمد لله يا نودي انا بخير ...شكرا علي زوقك ويا رب تكوني انت كمان بخير ....
وبالنسبة للمنتدي المشكلة مش فيا انا او في الادمن ،لان المشكلة بقت في الاعضاء نفسهم واعتقد انك شايفه الوضع ومش محتاجه اي توضيح .....

Nice Nosa

Nice Nosa

ميرسي جدا ليك ياديمو ع الكلام ده...على فكره انا رأيي من رأي نودي انت المفروض تبقى الادمن لانك اكتر واحد بتهتم بأمور المنتدى وبتعرف تظبط الدنيا مع اننا مش صغيرين عشان حد يظبطنا المفروض ده من نفسنا...وعايزه اقولك في ناس مش بتدخل بمزاجها وفي ناس غصب عنها الدنيا بتشغلها وانا والله من الناس دي..وعلى فكره انا مش بدخل المنتدى غير من الموبايل عشان كده مش بدخل كتير ولاعندي امكانيه انزل مواضيع كتير لان بتبقى عمليه صعبه شويه

Nice Nosa

Nice Nosa

على فكره ياديمو انا معرفش ان في شات اصلا ومعرفش كمان مكانه فين...

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]