STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

رساله الي كل اعضاء المنتدي

4 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1رساله الي كل اعضاء المنتدي Empty رساله الي كل اعضاء المنتدي السبت يناير 15, 2011 5:49 pm

heroo

heroo

الي كل الناس من شخص يمكن مش كان بيهمه اي حاجه زمان ومش كان بيفرق معاه اي حد بس علي فكره الشخص ده كويس بس هو كانت دماغ عيال صغبره يعني زي مابتقولوا كده صغير حبتين ولما قرا الكلام الي كتبوا شاف الحاجات الي هوا كان بيعملها اكتشف قد ايه هو كان مش بيفكر بس اخر كلامي
انا بتأسف لكل حد ولاي حد زعلتوا مني علشان انا والله مش كان قصدي ازعل اي حد بس يعني كنا بنهزر بس هزار عيال صغيره وسوري لكل الناس مره تانيه وياريت محدش يزعل ويفتكر اني انا مش كويس وربنا يكرم الناس كلها ويكرمني ان شاء الله ادعولي بس

2رساله الي كل اعضاء المنتدي Empty رد: رساله الي كل اعضاء المنتدي الجمعة يناير 21, 2011 1:24 am

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

رٍبنـآ يهدي ويصلــح الحـآل .. ويصلـح حآلـك وحآلنآ وجميع المسلميــن .... آميــن

3رساله الي كل اعضاء المنتدي Empty حصل خير الأربعاء يناير 26, 2011 4:25 am

جنة

جنة

حصل خير يا هيرو احنا كلنا اخوات وحبايب وقلوبنا بيضا يعني مابنشيلش من حد ولا بنقفل منه يكفي انك تحسي بغلطك وتعترف احسن بكتير من انك تكابر وتقول انا ماعملتش حاجة تزعل واللي زعلان يخبط راسه بس انت ادركت اخطاءك وده يدل على عقلك الكبير الناضج ربنا ييسرلك الحال وروق كدة Laughing

4رساله الي كل اعضاء المنتدي Empty رد: رساله الي كل اعضاء المنتدي الإثنين فبراير 28, 2011 10:21 pm

Hoba

Hoba

عفى الله عما سلف

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]