STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

لعبه الي يحبك يحررك

soma
Dimo
واحد من الناس
the max
جنة
Hoba
Nody
Admin
بيسوT@200Y
الماجيك
Brownknight
آحمد فرغلي
Demo
heroo
18 مشترك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 6 من اصل 8]

126لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الإثنين سبتمبر 06, 2010 11:52 pm

Dimo

Dimo

وانا بقي مش هخرجك يا حميد؟؟؟؟

خليك كده شويه يمكن...........

127لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 1:14 am

soma

soma

كفاية عليك اوي كده يا حميد
انا هطلعك طبعا و هدخل الماجيك علشان يسلي المساجين شوية و يغنيلهم رفقا بحال المساجين

128لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 4:39 am

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

طيب آنآ هطلـع آتش وهدخل مكآنه حميـد بقـى .. يلآ يآ نـدل لمآ تسآل هبقى آطلعك

129لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 3:16 pm

soma

soma

و أنا برضو هطلع حميد ..
و هدخل أحمد فرغلي علشان بعد كده يسمع الكلام و يسيب الماجيك يسلي المساجين

130لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الثلاثاء سبتمبر 07, 2010 3:57 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

طيب والبادي أظلم بقى Mad

131لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأربعاء سبتمبر 08, 2010 6:16 pm

Hoba

Hoba

خليك يا احمد شويه ..........

132لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:09 pm

Dimo

Dimo

انت دايما مفترية كده يا سومه ولا ايه؟؟؟؟

أنا هخرج أحمد وهدخل سومه مكانه عشان تهدي شويه ....
يمكن تتعلم حاجه مفيده ليها في السجن...

133لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأربعاء سبتمبر 08, 2010 9:39 pm

Hameed1

Hameed1

انا هطلع سوما وهدخلك انت يا ضياء ويارب تفضل فى السجن كده ومحدش يخرجك عموما الحمامات عايز نضافه ياللا شد حيلك

134لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأربعاء سبتمبر 08, 2010 11:19 pm

soma

soma

انا مفتريه؟!
أنا الحق عليا علشان عايزه أسلي المساجين المظلومين ف السجن الموحش ده...
و شكرا خالص يا حميد
و نضف السجن كويس يا ضياء مش عايزه أي شكوى من المساجين..

135لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأربعاء سبتمبر 08, 2010 11:27 pm

Dimo

Dimo

دا بعدك منك ليها ...انتوا عايزين تدخلوني أنا السجن ؟؟؟
أنا مش هتعدي عليا ولا ليله واحده في السجن حتي ...
دا أنا دايما بقف مع المظلومين ...وحبايبي حالا يطلعوني دلوقتي حالا وهتشوفوا....
بس زي ما قال أحمد البادي أظلم....

136لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الخميس سبتمبر 09, 2010 5:47 pm

good man

good man

انا جيت يا ديمو عشان اخرجك متهونش عليا اسيبك ف السجن .
انا هخرجك من السجن وهسجن مين... مين... مين... اه هسجن هوبا
معلش انتي سجنتيني قبل كده.

137لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الجمعة سبتمبر 10, 2010 1:30 am

Hameed1

Hameed1

وانا هخرج هوبا وادخل ضياء برضو لسه الحمامات عايزة نضافة اشتغل بذمه عشان تقضى المده بتاعتك على خير

138لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الجمعة سبتمبر 10, 2010 6:57 am

good man

good man

معلش يا سياده الادمن انا هخرج ضياء وهسجنك انت يا حميد
مش عيب تسجن صاحبك
اي خدمه يا عم ضياء لتاني مره ع التوالي اخرجك من السجن

139لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الجمعة سبتمبر 10, 2010 8:18 am

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

تعالى اطلع يا حميد وتعالى ادخل انت مكانه يا جود مان ... عالآقل تعترف في السجن وتعرفنا بنفســك

هآت آلكرٍبآج يآ ولـــد Very Happy

140لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الجمعة سبتمبر 10, 2010 10:06 pm

Dimo

Dimo

وانا اهوه يا جودمان هخرجك من السجن وهدخل مكانك حميد ...

141لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك السبت سبتمبر 11, 2010 1:42 pm

واحد من النًاس

واحد من النًاس

هيه حميد ف السجن, خليك شويه يا صاحبي, يبقي طلعوه بعد العيد عشان ميعملناش دوشه.

142لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأحد سبتمبر 12, 2010 3:28 am

Nice Nosa

Nice Nosa

معلش ياديمو انا هطلع حميد ده برضو مهما كان الادمن وبرضو هو ذوق معايا جدا..وهدخل مكانه بصراحه انا مش لاقيه حد ادخله بس ممكن احمد فرغلي عشان مسالش عليا خالص ف غيابي

143لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأحد سبتمبر 12, 2010 9:45 pm

واحد من النًاس

واحد من النًاس

انا هخرج فرغلي وارجع حميد تاني,يا جماعه يا ريت تخرجوه بعد العيد

144لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الإثنين سبتمبر 13, 2010 7:42 pm

جنة

جنة

واظن ان العيد خلص حطلع حميد وادخل واحد من الناس Razz Razz Razz

145لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الثلاثاء سبتمبر 14, 2010 4:28 am

واحد من النًاس

واحد من النًاس

حد يطلعني يا جماعه مصالح الناس هتقف

146لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الثلاثاء سبتمبر 14, 2010 7:50 am

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

كنت عاوز اندل معاك يابوسيد .. بس علشان انت متهونش عليا هطلعك ... مانت غلبان برضو مش اد السجن

وهطلع ابو سيد .. وهدخل مكآنــــــه آآمممممممم

تعالى يا نافع شويه بقالك فتره مجربتش جو السجن

147لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك السبت سبتمبر 18, 2010 9:05 am

Dimo

Dimo

بقالك كتير يا نافع في السجن كفايه عليك كده....
أنا هخرج هيرو وهدخل مكانه...مين؟؟؟
تعالي يا ماكس في السجن شويه (معلش بقي يا محمد لازم تجرب السجن)

148لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأحد سبتمبر 19, 2010 3:29 am

واحد من النًاس

واحد من النًاس

اخويا يتسجن وانا موجود , ده اللي ناقص ,ليه ملهوش اخوات يعرفو يهربوه من السجن دي تبقي عيبه ف حقي
اوعي يا عم الظابط منك ليه هسيب اخويا شويه ف السجن
أصلي بخاف من الظباط.

149لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأحد سبتمبر 19, 2010 8:15 am

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

آشطــآت هي دي النداله ولا بـــلآش ... طيب انا هطلع اصيل وهطلعك يابوسيد يا كبير .. تعالى انت يا صغير لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Icon_biggrin

150لعبه الي يحبك يحررك - صفحة 6 Empty رد: لعبه الي يحبك يحررك الأحد سبتمبر 19, 2010 9:37 am

the max

the max

معلش يا فرغلى عندى دى
بس هعمل ايه فى الواد ندل وانا عارفه كويس
ولا اقولك خليه فى السجن شويه علشان يتعلم ازاى يبيع كويس

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 6 من اصل 8]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية