STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف

Dimo
سكيتر
koko wawa
واحد من الناس
Nice Nosa
nadoch
Nody
the max
جنة
heroo
soma
الماجيك
Hoba
Demo
Brownknight
mr m
آحمد فرغلي
21 مشترك

انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 22]

1لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الأحد مارس 28, 2010 5:59 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آلسـلآم عليكم يآ جمـآعـه

آلنهآرٍده جآيبلكم معآيـآ لعبة فكرٍتهـآ جديـده ... وهي آننـآ هنعد من وآحد لـ 10 وآللـي هيعد رٍقم عشرٍه هو آللي هيحكم على آي عضوٍ يعجبه في آلمنتـدى بآي حكم هو يعجبـه

يعني مثلآ يحكم عليه بآنه ينزٍل موٍضوع يقدم نفسه على آنه مذيـع زي سيد آبو حفيظه .. آو ينزل موٍضوع كوٍميـدي آو مقلـب ... وهكذآآ

آو ممكن يحكم عليـه بآنه يكتـب كلمة معينه في آلتوٍقيــع .... مثلآ آنـآ مش قصيرٍ آنآ طويل وآهبـل Very Happy .... وهكــذآآ

آلآهم آن آللي هيوٍصل لرٍقم 10 هو آللي هيحكم على غيرٍه .. وبعد كـده هنبدآ نعد من جديـد

ومدة آلحكم بتكون خلآل 3 آيـآآم .. وآلمحكوم عليه لاآزم ينفذ آلحـكم

يـآرٍب تعجبكـم ويآرٍب كله يشآرٍك

وآنآ هبدآ آهوٍ

1111

mr m

ايوه يا احمد فكره جميله ويمكن هي موجوده في منتديات تاني
وبتكون في منافسه بين الاعضاء
واقول
2222222222222

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

منورٍ آلمنتـدى يآ مسترٍ آم ... هي فعلآ في منتديآت كتيرٍه موٍجوٍده ... علشآن كـده آنـآ حبيـت آجيبهآ هنـآ في آلمنتـدى علشآن آلنآس تشآرٍك فهيآ وتنآفس .. وآللي عآوز يآخد حـقه من حـد يآخده في آللعبـه دي Very Happy

دآ آللي هيقـع عليه حكم آلضعيف هيشوٍف آيآم آسود من شعرٍ رآســه lol!

وآقوٍل

33333

4لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الإثنين مارس 29, 2010 3:56 pm

Brownknight

Brownknight

ماشي يا ابو حميد
انا هقول 4

5لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الإثنين مارس 29, 2010 4:24 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

يآ مسهــل

وآدي يآ جدعـآن

5555

6لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الخميس أبريل 01, 2010 7:43 pm

Demo

Demo

وأنا هقوووووول

66666

7لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الخميس أبريل 01, 2010 8:38 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

7777

يآ مسهـل

8لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الجمعة أبريل 02, 2010 1:24 am

Hoba

Hoba

888888888

أنا حاسه اننا على ما نوصل لعشره هيجيلنا شلل خماسي...
Very Happy

9لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الجمعة أبريل 02, 2010 2:01 am

الماجيك

الماجيك

هانت يا جماعة يا ترى مين سعيد الحظ اللى هيقول 10 انا اهو بقول 9999999999999999 يالايا عم ياللى بعدى تعالى بقى

10لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الجمعة أبريل 02, 2010 12:54 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

هييييييييييييييييههه

10 يآ جدعـآن بآرٍكولـي ...

آلله يرحمه آللي هيقع تحت آيدي دلوقتـي

ودلوقتـي بمنآسبة آن هوبـآآ لسـه في آلورٍطـه بتآعت كرٍسي آلآعترآف .. هحكم عليهآ بآنهـآ تنزٍل موٍضوٍع ... فيـه حوآرٍ مع شخصيه كبيرٍه بشرٍط آنهآ هي آللي هتكوٍن بدورٍ آلصحفي سيد بيه آبو حفيظـه.... وهتعمل حوآرٍ مع وزيرٍ آلترٍبيه وآلتعليم ... وتتكلم عن آلتعليم في مصرٍ بس بمنتهـى آلترٍيقـه

يلآ حوآرٍ سآهل آهو يآ هوبـــآآ ... وآلحوآرٍ ده لآزم ينزل في موضوع جديد في خلآل 3 آيآم وده حكم آلقوي على آلضعيف

يلآ عدوآ من جديــد بقـى

آلله يكون في عوٍنــك بقـى Laughing

11لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الجمعة أبريل 02, 2010 6:22 pm

Hoba

Hoba

مش عارفه ليه يا احمد عندي شعور ملح اني اقتلك............

انتوا ما فيش حد غيري في المنتدى ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Mad

طيب يا احمد باشا هبقى اشوف الحوار بتاعك ده.....وليك يوم يا ظالم..........

أنا هعيط...........
Crying or Very sad

1111111111111111

12لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الجمعة أبريل 02, 2010 8:12 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

ههههههههههههههههه ... جآرٍي تنفيذ آلحكم يآ هوبـآآ .. معلش مصيرٍنآ هنقع وآللي بنعلمـه في آلنـآس هيطلـع علينـآآ متخآفيش بس آمتـى يجـي آليوم ده بقـى Laughing Razz

2222

Hoba

Hoba

عن قريب ان شاء الله ............

3333333333333333

soma

soma

معلش يا هوبا واضح ان احمد فرغلي باشا مستضعفك و ميعرفش انك قويه و قلبك قلب أسد و انك قد التحدي
اما بالنسبة للماجيك فواضح انه نسي ازاي يعد وان بداية العد واحد
عشان كده انا هأقول 11111

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

سومـه ... وآضح آنك كتبتي آلرٍد وآنتي بتآكلي مع آلملآيكه آمبآرٍح في آلحلــم ... وبعـدين مدآم وقلبهآ قلب آسد وكـده يبقى خلآص خليهـآ تنزٍل آلتوٍبيك بقـى وتشوٍف شغلهـآآ Razz

ومتنسيش آن آلحكم ده حكم بسيط جدآ بآلنسبآلهـآآ Very Happy

جآرٍي تنفيذ آلحـكم يآ هوٍبـآآ

وهتعبرٍ آن سوٍمـآ قآلت 4 علشآن كده هقوٍوٍوٍل

5555555

soma

soma

سوري انا مكنتش مركزه
و انا بأعتذر جدا للماجيك
و شكرا جدا يا أحمد على ذوقك..........
و أنا هاقول 666666666
ينفع كدا و لااااااا؟ Embarassed

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

سوٍمـآ آوعي تزعلي من كلآمي لآني بهزٍرٍ ورٍبنـآآ .. وعآلعموم ده آقل وآجب آقدرٍ آقوم بيـه

ونقوٍل 777777

آهو هـآنت يآللي عليك آلحكـم

soma

soma

لا ابدا مفيش مشكلة و مش زعلانه ... انت بردو زي ابني Razz
و انا هأقول 888888888
يالا بقى !

19لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف السبت أبريل 03, 2010 10:32 pm

Demo

Demo

وأنا مش هكسفك يا اللي في بالي وهقوووووووووووووووول

999999999999

احكم انت بقي هههههه

20لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف السبت أبريل 03, 2010 10:41 pm

heroo

heroo

وانا الملك صاحب الرقم 10 والضحيه الجايه هيا احمد فرغلي معلش يا ابو حميد بس انتا جيت علي هوبا الغاليه عندي ولازم تتعاقب . العقاب:
انك تتحرم من دخول المنتدي لمده يومين وترحمنا من الصداع بتاعك وذا مش التزمت بالعقاب سوف يزداد للضعف وهذا قرار ( معلش يا احمد بس البزنس از بزنس ).

21لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الأحد أبريل 04, 2010 10:09 am

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

برٍضوٍ كـده يآ نآفـع بتيجي عليـآ ... وآنـآ آللي بدآفـع عنك في آلرآيحه وآلجآيـه ... مآشي يآ عم آدي آخرٍتهـآ

وآنـآ موآفق آني مدخلش آلمنتـدى لمـدة يوٍمين ... بس بشرٍط ... آن هوٍبـآ تنزل آلموٍضوع آللي حكمـت عليهآ بيـه قبل مآ آغيب آليوٍمين ... تمـآم كــده يآ رٍيس

وهقوٍل

111111

Hoba

Hoba

هييييييييييييييه ... فرحانه فيك يا احمد .... Laughing

ومرسي جدا يا نافع ......

والمفروض اللي بيتحكم عليه مش يتشرط يا احمد....ولا ايه؟؟

2222222222

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

مآشي مآ علينآ آللي بيتحكم عليـه مش بيتشرٍط ... بس لوٍ من بآب آلمبـدآ يبقـى آلمفروٍض آلحكم آلآول يتنفـذ قبـل آلحكم آلتآني مآ يتنفـذ ... ولآ في آعترآض في كــده !!! Cool

وبعـدين لسه مصيرٍك هتقعـي معآيآ تآني يآ هوٍبـآآ وآفرح فيكي تآني آن شآء آلله Very Happy Laughing Razz Razz lol!

وآدي 333333

Demo

Demo

يا جماعه مش هينفع كده اللعبه مش هيبقي ليها لزمه الا اذا الأحكام كانت بتتنفز

ومع ذلك44444444444

25لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف Empty رد: لعبــة حكـم آلقوٍي على آلضعيــف الأحد أبريل 04, 2010 10:36 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

ضيآء آنآ معآك في آلكلآم .... بس آنآ آلمفرٍض آن آلحكم كآن يتنفذ في خلآل 3 آيآم ومع ذلـك آهو آسبوع عـدى عليـه ..... آحكم آنت بقـى Very Happy

وآدي 555555

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 22]

انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  الصفحة التالية