STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

لعبه اكبر كذبه

جنة
the max
Hoba
soma
الماجيك
Nody
Brownknight
Banderas
آحمد فرغلي
Demo
Admin
heroo
16 مشترك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 2 من اصل 5]

26لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 9:12 am

Admin

Admin
Admin

انا النهارده اتصل بيا الريس ابو علاء وقالى انه عايزنى
قولتله خير ياريس
قالى انا عايز امسكك الرئاسة من بعدى لان شايف فيك امل مصر
افرحوا يا ولاد هبقلى رئيس جمهورية
وعلى راى المثل
يعنى ايه كوكاكولا زيرو
يعنى الرئيس يعمل عملية خطيرة وشيخ الازهر هو اللى يموت
ههههههههههه

https://stars4ever.yoo7.com

27لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 12:48 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

ههههههههه يآ آتش تصـدق آن سمكمك وحشنـي Embarassed

بمنآسبـة سمكـمك بقـى ... آنـآ آمبآرٍح كنـت قآعد مع آلحآج سمكمـك ... وطبعـآ آعترٍفلي بحآجآت خآصه جدآومش لآزم حـد يعرٍفهـآ بقـى Laughing

28لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 1:02 pm

soma

soma

ياشوية كذابين
انا بقى عرضوا عليا اكون بطلة فيلم تامر الجديد بس انا لسة بافكر في الموضوع
ايه رأيكم اوافق و لا لأ Question

29لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 1:07 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آولآآ .. منوره آلمنتـدى ... ثآنيـآ .. آنآ لوٍ مكآنك مش هوآفـق طبعـآآ... هوٍ مين تآمرٍ ده آصـلآآآ ... دآنـآ بمثـل آحسـن منـه ... و آحم آحم ... صوتي كمآن آنـدى منـه

30لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 1:18 pm

soma

soma

اولا شكرا على الترحيب
انا خلاص هأرفض عرض تامر و هأضطر اقبل عرض عمرو دياب Very Happy

31لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 1:24 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

لآ آنآ من رآئـي توآفقي على عرٍض تآمرٍ حسني آحسن .. وبعـدين آنـآ رجعت في كلآمي خلآص ولآ بعرٍف آمثل ولآ بعرٍف آغني آصــلآآآ ... عـ آلآقل آهون من عمرٍو ديآب
Crying or Very sad

على فكرٍه آنـآ شبـه شبـه تآمرٍ حسني يآلآ آقفوآ بآلدورٍ علشآن تتصورٍوآ معآيآ بآلنيآبه عن تآمرٍ .. آحم آحم lol!

32لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 1:38 pm

soma

soma

انا مش محتاجة اتصور معاك علشان انا لسة متصورة مع تامر (الحقيقي ) امبارح و كمان عزمني على العشا lol!

33لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 2:50 pm

Hoba

Hoba

منوره المنتدى يا سومه ياقمر مبسوطه جدا جدا انك سجلتي يا حبي..

انتي عارفه ياسومه ان تامر اتقدملي بس بابا مش موافق عشان ما عندوش شغل حكومي..وشغله مش مضمون....وهو لسه عنده أمل يلاقي شغل ويتقدملي......وقاللي انه عزمك امبارح كان نفسي أكون معاكو بس انتي عارفه أنا مشغوله أد إيه....

34لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 2:59 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

لآ وآلله ... طيب آقول مبرٍوك مقدمـآ يعني ولآ آيه يآ هــوٍبـــآآآآ

آنآ بقى جنآت بعتتلي رٍسآله آمبآرٍح قآلتلي فيهآ آنهآ معجبه بيآ ونفسهآ تقآبلني بس آنآ نفضتلهآ علشآن مش تعيش آلدور عليـآآ

35لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 5:16 pm

Hoba

Hoba

أيوه يا احمد حرام عليك .. انت ضايقتها اوي لما نفضتلها .. وجت لي اشتكتلي منك...وكانت هتموت من العياط........

36لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 8:21 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

صعبـت عليـآ يآ هوبـآ ... خلآص آنآ هتصل بيهـآ دلوقتي وآتفق معآهـآ آني آقآبلهآ في آلجآمعـه بكرٍه Embarassed

37لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 02, 2010 9:20 pm

soma

soma

شكرا ياهوبا ياحبيبة قلبي Embarassed
على فكره انا هانفض لتامر علشان خنقني بأتصالاته الكتير بس انا محرجة منه قوي و مش عارفة ازاي ابلغة اني مش بأحبة و بأفكر في حماقي

38لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 03, 2010 8:33 am

Nody

Nody

انتو عارفين ان كاظم الساهر اتصل بيا امبارح وقالى انه زعلان منى عشان انا مش برد على تلفوناته الكتير اوى ..بس انا اعتذرت له وقولتله غصب عنى اصل مش فاضيه وبجهز لفرحى ان شاءالله ..عارفين رد عليا قالى ايه...قالى انه خلاص كده هو اللى هيغنى فى فرحى وكمان ايه هيجيب المدام والعيال
بلاش حسد وقر ياناس
لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Icon_biggrin لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Icon_biggrin

39لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 03, 2010 4:47 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

مدآم آيه هوٍ كآظم آلسآهرٍ متجوزٍ وآنـآ معرٍفش !ّ!!!

آنـآ بقـى آلنهآرٍده رٍوحت برٍنآمج من سيرٍبح آلبنبون .. وكسبت مليوٍن بنبوٍنه Razz

محدش هيآخد ولآ بنبوٍنـه

40لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 03, 2010 5:02 pm

الماجيك

الماجيك

يا جماعة فى حد يعرف فنانة اسمها مى عز الدين اصلى وانا نايم امبارح لقيت رقم خاص بيرن عليا ولما رديت لقيت واحدة صوتها جنان بتقولى انا مى عز الدين ولازم اشوفك يا هشام لانى مش هقدر اتحمل اكتر من كده وانت مش حاسس بيا فلو حد يعرفها يبقى يبلغنى اصلى انا مليش فى السينما والتليفزيون زى ما انتوا عارفيين

41لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 03, 2010 7:59 pm

Admin

Admin
Admin

كدابين كدب الابل
انا بقى مش بعرف اكدب بس عايز اقولكم حاجة ان ياسمين عبد العزيز فضلت ترن عليا امبارح وكانت عايزة تكلمنى بخصوص موضوعنا بس انا مردتش ارد عليها روحت لقيت غادة عادل بتتصل بيا وفضلت تقولى ان ياسمين منهارة خالص ومش قادرة تعيش من غيرى فأضطريت اكلمها واكتشفت انها بتحبنى خالص ياللا اخد ثواب واكلمها

https://stars4ever.yoo7.com

42لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 03, 2010 11:19 pm

Demo

Demo

ايه الأخبار الفاضيه دي انتوا مش بتابعوا سياسه ولا ايه
أنا عايزكم معايا ف الانتخابات الجايه يا ولاد لأن بصراحه مخبيش عليكوا ان بابا حسني اتصل بيا من فتره وقلي انوا تعب خلاص وان مفيش حد ينفع مكانه غيري بس أنا لسه بفكر بصراحه لاني مش فاضي زي ما انتوا عارفين

43لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 04, 2010 12:38 am

Hoba

Hoba

ايوه وصلني الخبر يا ديمو....
أصلي انا كنت عنده النهارده الصبح "بابا حسني" رحت أتطمن عليه ... فجاب لي السيره واحنا بندردش في امور مصر ... وكمان بالمناسبه قاللي اني لازم ااخد موقف رادع في الناس اللي بتنزل عليا احكام.....وبيقولي ربنا يصبرني عليهم....

44لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 04, 2010 10:41 am

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آنآ بقـى مرٍشحكـم لمجلـس آلشوٍرٍي آلقآدم ... لفترٍة نقآء وآسترخـآء ... آوعـدكم بتوٍفيه جميـع مطآلبكـم ..... مرٍشحكـم .. آحمد فرٍغلي ... رٍمزٍ آلعنبـه ... نآمل تآييــدكم

45لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 04, 2010 1:39 pm

Nody

Nody

ياجماعه ايه كل الكدب ده...!
شكلى وقعت فى منتدى كل اصحابه كدابين
بس انا عندى خبر حلو جدا واول ماعرفته مش عارفه كنت اعمل ايه من الفرحه

امبارح اتصلوا بيا وقالولى انى مرشحه لجائزة الاوسكار عن فليمنا انا وميل جيبسون اكيد كلكم عارفين الفليم وكلكم اكيد سمعتوه
المهم انا مش عايره اتكلم عن فيلمى ده لانه مش محتاج انى اتكلم فيه بسبب شهرته
ياااااجماااااااعه من تواضع لله رفعه يعنى
المهم انتو كلكم معزومين على حفلة الاوسكار دى
اوك يااااناس

Cool
Rolling Eyes Rolling Eyes

46لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 04, 2010 2:40 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

[size=18][b]طيب آلحفلـه فين يآ نــوٍدي علشـآن نيجـي نشرٍف يعنـي

آلموٍهـم بجـآآ .... آنـآ آلخـط بتآع آلصعيــد ... ولحلوٍح ملحلـح آمليـح قوٍوٍوٍل لـــع [/b][/size]

lol!

47لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 04, 2010 6:16 pm

the max

the max

كل ده كدب يالم يا فشاره
امبارح شاكيرا عرضت عليا اعمل
كليب معاها فى اليونان وانا رفضت
علشان مش فاضى وعندى مواعيد كتير

48لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 04, 2010 10:07 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

يآبوٍسيد منورٍ ورٍبنـآآ ... وبعـدين لمآ آنت آتعرٍض عليك حآجه زي كـده مش تتصل بيآ يآ رآجــل

آنـآ بقـى يآ جدعـآن كآن معـآيـآ مآتش مهم جدآ يوم آلجمعـه آللي فـآت مع جآنرٍز في بطوٍله آفرٍيقيـآ آكيد شوٍفتوآ آلكآبتن آحمد فرٍغلي آلنجم وهوٍ بيجيب آلهـدف آلآول بتآع آلآهلـي

49لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الإثنين أبريل 12, 2010 11:58 pm

soma

soma

ايوه با أحمد انا شوفت الهدف الرائع ده
وكمان أنا سلمتك كاس البطولة بنفسي
اوعى تكون نسيت

50لعبه اكبر كذبه - صفحة 2 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الثلاثاء أبريل 13, 2010 4:55 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آيوه صحيح دآنآ آستلمـت آلكآس من سومـه من قبل مآ آلبطوٍله تخلص بـ 5 شهورٍ ...

وبعـدين آنـآ جآلي عرٍض آحترآف في برٍشلوٍنه ... آهو فرصه نتصورٍ مع ميسي ببلآش

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 2 من اصل 5]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية