STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

لعبه اكبر كذبه

جنة
the max
Hoba
soma
الماجيك
Nody
Brownknight
Banderas
آحمد فرغلي
Demo
Admin
heroo
16 مشترك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 3 من اصل 5]

51لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الثلاثاء أبريل 13, 2010 9:40 pm

الماجيك

الماجيك

انت كداب يا كابتن احمد انت مجبتش الهدف الاول فى المتش لانى انا كنت حكم المبارة وانا اديتك كرت احمر وطردتك من الملعب والنتيجة صفر صفر فازاى جبت الهدف الاول

52لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الثلاثاء أبريل 13, 2010 9:51 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

يعني آنآ كنت بحلـم يعني ولآآيه .. وبعدين دي سومـه بنفسهآ سلمتلي آلكآس آزآي هكون آتطرٍدت آزآي ... عآلعموم آنـآ هغيرٍ آلموضوع ده لحسن حـد يشك آننآ كدآبين ولآ حآجـه ... آنـآ بقـى مش هكدب عليكـم ... آنـآ آلنهآرٍده جبت آلدرٍجـه آلنهآئيه في آمتحآن آعمآل آلسنــه..

53لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 14, 2010 3:04 pm

جنة

جنة

انا بقى رئيسة تحرير جريدة الاهرام

54لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 14, 2010 6:52 pm

الماجيك

الماجيك

وانا اللى بنيت الاهرام التلاتة

55لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 14, 2010 9:33 pm

جنة

جنة

انا شركة بيبسي مضت معايا عقد اني المعلن الوحيد والرسمي لشركة بيبسي ولغو عمرو دياب وتامر حسني وده طلب الجماهير

56لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 14, 2010 9:38 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

على آســآس آنك جنآت مش جنـة ... آمآ شوٍية كدآبين صحيـح Laughing

آلموٍهــم .... آنـــآ بقـى هقوٍم بدورٍ وآحد بيحـب منـه شلبي في فيلم نورٍ عيني بتآع تآمرٍِ حسني آلجديــد Razz

57لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 14, 2010 9:44 pm

جنة

جنة

هههههههههههههههه
لاحلوة يا احمد
ده جنات حكايتها حكاية معايا
مامتها كانت صاحبة مامتي وبعدين كانو قاعدين في مرة بيشربو الشاي فجابو سيرة اسماء البنات وكدة فمامتي بتقول اسم جنة والسوسة مامة جنات كانت حامل في ست جنات هانم تاني يوم جت جنات للدنيا واقتبست اسم بنتها من اسمي اللي مامتي كانت ناوية تسمهوني مش عمايل ناس لارج خالص يا جوجو(جنات)

58لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 14, 2010 9:48 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

كـده آنـآ بقـى آتآكـدت من معلوٍمـه جديـده يآ جـمـآعــه... جنآت عندهـآ 20 سنـه آلآ شهرٍين Cool

يلآ آي خدمـه عـ آلمعلوٍمـه دي ..

59لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الخميس أبريل 15, 2010 8:14 am

جنة

جنة

هههههههههههههههه
انت اتاكدت من العمر كدبة حلوة
انا بقى احمد اقصر مني بعشرة سنتي
ههههههههه
Razz Laughing Laughing Very Happy

60لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الخميس أبريل 15, 2010 9:27 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

ههههههههههههههه آحمد ميـن بآلظبـط بقـى ... لوٍ آحمد آنآ يبقى آنـآ مصدقــك ... عـآلعموٍم يآ جمآعــه... آنـآ آللهوٍ آلخفــي

Cool Cool lol!

61لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الخميس أبريل 15, 2010 11:43 pm

Demo

Demo

عموما يا عم أحمد لو كنت عايز تظهر تاني أنا ممكن أنفعك
أنت ما سمعتش عني قبل كده ولا ايه؟؟؟؟؟؟
دا أنا مفعولي فظيييع في السحر وعموما لو حد تاني عايز أي حاجه مني بلاش يقولي عشان أنا مش مش فاضي لاأن عندي مواعيد كتير مع العفاريت أصحابي ...وكمان نسيت أقولكم ع الانتيمه بتعتي من الجن أصلها جميه أوي ...أبقي أعرفكوا عليها

62لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 1:55 pm

جنة

جنة

وانا صغيرة كان عندي قطة جميلة وكنت بلعب معاهاوفي وسط ما انا بلعب معاها خدها الصقر طار Very Happy

63لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 2:02 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آه آلصقرٍ آحمد حسن ... دآنآ نآسي صحيـح .. ده بيحب آلقـطط جدآ يآ جنــه.. وبعـدين مش خسآرٍه فيـه .. ده آلصقرٍ برٍضوٍ

64لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 2:07 pm

جنة

جنة

ههههههههههه
الصقر لما اخد القطة شافني بعيط صعبت عليه راح رجع ياخدني عشان مش اسيب
القطة بتاعتي Laughing

عدل سابقا من قبل جنة في الجمعة أبريل 16, 2010 2:29 pm عدل 1 مرات

65لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 2:20 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آلترٍجمـة هتنزٍل آمتـى !!

مآ علينــآ .. آنـآآ بقـى حطمـت آلرٍقم آلقيآسـي في مسآبقة آلجرٍي آلنهآرٍده ,, بآرٍكولـي

66لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 2:31 pm

جنة

جنة

وسعت منك يا احمد شوية
انا بقى كان بيني وبين احمد نص ثانية وكنت انا اللي حفوز بداله بس هو شنكلني واحنا بنجري

67لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 2:33 pm

nadoch

انا شفت عادل امام ومثلت معاه cheers

68لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 2:38 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آكيد آكيد يآ ندوٍش كنتي في فيلم آلقرٍد ميموٍن .. آنآ شوفت آلفيلم ده على فكرٍه .. بس كآن عآدل آمآم هوٍ آسمآعيل يس تقرٍيبآ آصلهم كآنوآ شبـه بعـض .. وبعـدين آنتي كنتي قآيمه بدورٍ شآدي .. لمآ كآن بيقول وآلليل آلليل آلليله ميموٍن ههههههههههههههههه

69لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 4:24 pm

nadoch

على فكرا فلم دا نجح نجاحا مبهرا يا واد خصوصا انت مثلت فيه شامبازى على فلم بتخوف العيال

هههههههههههههههههههههههه

70لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 7:21 pm

جنة

جنة

انا حضرت الحرب العالمية التانية وكنت مستخبية ورا الشجرة وحدش قدر يشوفني عشان كنت لابسة طاقية الاخفا

71لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة أبريل 16, 2010 10:21 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

آنآ بقى هتلرٍ كآن صديقي آلآنتيم .. وآنآ آللي طلعت في دمآغـه فكره حرٍق آليهوٍد

Surprised

72لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 17, 2010 3:57 am

جنة

جنة

انا اخدت جايزة افضل مذيعة على مستوى الدولة Razz

73لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 17, 2010 9:52 am

Banderas

Banderas

انا عامل عروض ليكم ومنزل اسعار السيارات عشانكم.واللي معهوش فلوس برضو هديله عربيه.........نسيت اعرفكم بنفسي انا صاحب شركة Mercedes Benz

74لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 17, 2010 10:59 am

جنة

جنة

وانا فعلا روحت واشتريت من بانديرس اول عربية من عنده ومن غير فلوس فعلا زي مابيقول

75لعبه اكبر كذبه - صفحة 3 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 17, 2010 4:42 pm

الماجيك

الماجيك

انا زعلان منك يا مصطفى مدام انت عندك معرض عربيات وعامل تخفيض ليه تخلينى ادفع مليون جنيه فى العربية الهمر بتعتى الجديدة واكلف نفسى واجيبها من اوربا كنت انت اولى بالفلوس

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 3 من اصل 5]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية