STARS4EVER
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
STARS4EVER

شبابى

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

لعبه اكبر كذبه

جنة
the max
Hoba
soma
الماجيك
Nody
Brownknight
Banderas
آحمد فرغلي
Demo
Admin
heroo
16 مشترك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 4 من اصل 5]

76لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 17, 2010 4:49 pm

heroo

heroo

لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Icon_wink ياريت يا جماعه الي يدخل يكدب مش يعلق او يرد علي اي حد وخصوصا انتا يا احمد فرغلي قول حاضر ومش ترد تاني
انا مره وانا ماشي لقيت شنطة سودا فضلت مستني اني حد يجي ياخدها بس مش حد جه وكان فيها حوالي مليون ونص انا حسيتهم والي مش مصدقني يسال العميد د/ صلاح انا اديتوا كام الف كده

77لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 17, 2010 6:02 pm

nadoch

انا اليوم رحت على الامارات ورجعت بنفس اليوم واشتريت مصنع هناك

78لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت أبريل 17, 2010 8:30 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

heroo كتب:لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Icon_wink ياريت يا جماعه الي يدخل يكدب مش يعلق او يرد علي اي حد وخصوصا انتا يا احمد فرغلي قول حاضر ومش ترد تاني
انا مره وانا ماشي لقيت شنطة سودا فضلت مستني اني حد يجي ياخدها بس مش حد جه وكان فيها حوالي مليون ونص انا حسيتهم والي مش مصدقني يسال العميد د/ صلاح انا اديتوا كام الف كده

آآآآآمممممممم آوٍك آللي تشوٍفـه يآ نآفـع ... تقرٍيبـآ مش هتشوف مشآركآتي تآني في آللعبـه دي ...

79لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 18, 2010 10:01 am

Hoba

Hoba

لا يا احمد اللعبه ما تنفعش من غيرك...ده انت محليها بكدبك...........

واللعبه هتبقى حلوه لما يبقى فيها تعليقات...........

والا كل واحد يدخل كده مع نفسه ويكدب الكدبه ويمشي...هيبقى دمها تقيل ...........

--------

حداد ما حدش يدخل ويلعب غير لما احمد يرجع للعبه....ومستنين كدبتك يا احمد.........

80لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 18, 2010 3:52 pm

جنة

جنة

i am with you ya hoba
Very Happy

81لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 18, 2010 6:44 pm

Nody

Nody

لأ ياأحمد كمل اللعبه عادى ولا أقولهم انى شفتك النهارده مع منه شلبى والبنات الحلوين اصحابها انت وقاعد معاهم ف كافيه المهندسين
وكنتوا قاعدين وشاغلين ضحك من صبحية ربناحضرتك نسيت كل اللى وراك
ولو مرجعتش هقول للبيت عندكم Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

82لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 18, 2010 6:56 pm

الماجيك

الماجيك

باركولى يا جماعة انا فتحت شركة السياحة بتعتى وعشان كده انا قررت اعزمكم فى اليخت بتاعى يوم على البحر اكيد كلكم موافقين وبالرغم من انها كدبة بس ده حلم حياتى ان تبقى عندى شركة سياحة يا رب اوصل للى انا عايزة

83لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 18, 2010 11:54 pm

Nody

Nody

قصدك شركتك الرابعه اللى نفسك تعملها
وياترى ياهشام هتعمل نفس الدعايه الافتتاح اللى عملته لل3شركات الاولى
ولا ايه؟؟لا انا انصحك انك تجيب المره دى بابا حسنى مش كل مره جمال ابنه
وكمان غير المغنين هات مثلا عمرو دياب وكده يعنى
وياريت ياجماعه كلكم تروحوا الافتتاح ده انا حضرت ال3اللى عدوا كان تحفه

84لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الإثنين أبريل 19, 2010 9:00 am

الماجيك

الماجيك

يووووووووووووووووه بقى يا هند يعنى لازم تكسفينى وتقولى على الحاجات اللى انا بعملها انتى عارفة انى مش بحب اتكلم عن نفسى واكيد بابا حسنى جاى متخفيش انا عامل الافتتاح يوم الجمعة الجاى عشان بابا حسنى بيبقى اجازة من الشغل وكمان جايب عمرو دياب وشاكيرا هيغنوا سوا مستنيكوا

85لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الإثنين أبريل 19, 2010 4:00 pm

nadoch

الله ليه متخانقين كدا سمعت خناقة حصلت امبارح

86لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 21, 2010 10:34 am

Banderas

Banderas

كفاياكم فشر بقي ونتكلم شويه جد.يا جدعان انا هكسب فيكم ثواب.انتو طبعا عارفين اني صاحب شركة Vodafoneاللي في مصر. فبعد مانتخرج انشاء الله كل زمايلنا اللي في تربيه هشغلهم في الcustomer servise بمرتب 30,000جنيه في الشهر.بس ده طبعا للي معاه ارقام010 او016 او019بس .ايه رايكم.انا عايز مصلحتكم مش اكتر Cool

87لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 21, 2010 11:00 am

Nody

Nody

ليه المنافسه دى احنا برضوا مابينا كدا انت عارف انى بملك شركه موبينيل وكنت ناويه اعمل كده مع زمايلى ف الكليه بس انت سرقت منى الفكره دى حراااااااااااام عليك
احنا بقى كده نطرح مشكلتنا ف مجلس الشورى وهما يشوفوا حل....مش معقول كده!
نتقابل بقى ف مجلس الشورى... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

88لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 21, 2010 6:12 pm

heroo

heroo

انا اسف يا جدعان بس انا والله ف ناس كلمتني ع تعليقات احمد والي عاوزين تعملوه اعملوه انا مش ادخل ف اي حد تاني اسف يا فرغلي تاني

89لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأربعاء أبريل 21, 2010 6:14 pm

heroo

heroo

انا اسف يا جدعان بس انا والله ف ناس كلمتني ع تعليقات احمد والي عاوزين تعملوه اعملوه انا مش ادخل ف اي حد تاني اسف يا فرغلي تاني

90لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 25, 2010 12:15 pm

جنة

جنة

بعد طولة غياب بعد مالحظت ان اللعبة وقفت بعد ماكانت من اكتر اللعب االلي حنا بنلعبها في المنتدى لحظت اننا بطلنا نشارك فيها ليه؟

هيرو وفرغلي زعلانين من بعض يعني ينفع يكون في اعضاء من غير منتدى او منتدى من غير اعضاء
ينفع نعيش بل امية او اكل ماينفعش وماينفعش كمان انك يا فرغلي تزعل من اخوك هيرو والعكس كمان صحيح ماينفعش يا هيرو تزعل من فرغلي
وبعدين ده لعبة المنتدى ده عشان نتجمع فيه كلنا ونضحك ونغير جو مع بعض مش عشان حد يزعل من حد
عشااااااااااااان خـــــــاطر ربنا تتصالحو انتو الاتنين وترجعو تلعبو تاني حشوف بقى مين فيكم بيحب ربنا وحيرجع للعبة تاني

وبعدين انا كت حاجزة لجميع اعضاء المنتدى على طيران الامارات لهاواي
وعلى فكرة كرسيك في الطيارة يا فرغلي جنب هيرو لزق والاوتيل الللي حننزل فيه برضه غرفكم جنب بعض يعني ماينفعش نسافر وانتو زعلانين من بعض يلا اتصالحو عشان اوزع التذاكر يعني اعمل ايه في التذاكر ارميها ده حتى هوبة وومة كانو معايا وانا بحجزها يلا الهمة عشان اوزع التذاكر يا شباب ويلا اتجمعو يا صبايا كل واحد حياخد تذكرته بس بالنظاااااااااااااااااااااااااااااام
Very Happy

91لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 25, 2010 1:00 pm

الماجيك

الماجيك

والله برافو عليكى يا جنة اخيرا هروح هاواى انا ليا كتير نفسى اروح هناك اهو بالمرة ادور على شركة سياحة كويسة علشان اشتريها وتنضم ل3 شركات بتوعى انا عايز تذكرتى يا جنة وعايز الكرسى بتاعى يكون جنب السواق

92لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 25, 2010 3:04 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

يآ جمـآعـه خلآص وآلله آنآ مش زعلآن .. بدليل آني دخلـت آهوٍوٍ .. وجآي آلطيآرٍه آن شآء آلله

بس آنـآ شـآيـف آننـآ نروح ترٍكيـآ آحسن من هـآوآي يـآ جنـة ولآ آيه رآيكم يآ جمآعـه ... دآنآ رٍحت ترٍكيآ مرتين قبل كـده دي بلد جميلـه بجــد Very Happy

93لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أبريل 25, 2010 10:38 pm

جنة

جنة

اي خدمة يا ماجيك انت تؤمر وانا وانا انفذ وعلى فكرة انا فعلا حاجزالك جنب السواق وتذكرتك كانت غالية لان كرسيك مكان كرسي الملاحة الخاصة بالطيران

وبعدين يافرغلي مش قولتلي انك عامللينا مفجاة وحاجزلنا لتركيا عشر ايام في الصيف على طيران القطرية يبقى ازاي احجز لتركياوانت اصلا حجزلنا فيها

بس بجد الله ينور عليك يا فرغلي Very Happy

94لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الثلاثاء أغسطس 31, 2010 4:05 am

Nice Nosa

Nice Nosa

انا اتخطبت Very Happy

95لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الثلاثاء أغسطس 31, 2010 2:08 pm

آحمد فرغلي

آحمد فرغلي

مبرووووووووووك Very Happy

96لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه السبت سبتمبر 04, 2010 2:38 am

soma

soma

أتخطبتي برضو؟؟؟
و الله نفسي أفرح بيكي يا نوسه عن قريب ان شاء الله

طيب نحترم الشهر الكريم اللي احنا فيه و نبطل كذب
يا شوية كذابين

97لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الجمعة سبتمبر 10, 2010 5:11 pm

good man

good man

اهو رمضان خلص يا سومه وهنرجع للكدب تاني بس يا جماعه انا مش بحب الكدب
سمعت ف نشره الاخبار ان الادمن عاوز يطردني من المنتدي تاني
قصدي تالت
والله ما انا فاكر
اصلي عملت رقم قيلسي ف الطرد من المنتدي
اوعي تصدق يا حميد

98لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الإثنين سبتمبر 13, 2010 7:50 pm

جنة

جنة

انا حضرت خطوبة نوسة اللي قالت عليها وكانت زي القمر والاهم ان عريسها كان حتة سكرة زيها Razz

99لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الثلاثاء سبتمبر 14, 2010 1:03 am

Nice Nosa

Nice Nosa

ههههههههههههههههههههه يخرب عقلك ياجنه قمر بالستر ياحبيبتي وبعدين انا اكدب الكدبه وانتي تجاريني كده عادي؟! يعني بذمتك مش عارفه ان الرجاله مالهاش امان؟؟ ع العموم ياستي العريس كت(خلع)هههههههههه وده كان متوقع Laughing

100لعبه اكبر كذبه - صفحة 4 Empty رد: لعبه اكبر كذبه الأحد أكتوبر 24, 2010 1:10 pm

Dimo

Dimo

كذبة الموسم ....
الواحد بيبقي سعيد ومبسوط أوي لما بيدخل ع المنتدي اليومين دول .

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 4 من اصل 5]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية